مزایای جرمگیری دندان با ایرفلو

Airflow teeth

ایرفلو چیست ؟

ایرفلو یکی از پیشرفته ترین و آسان ترین روش های درمان بیماری لثه و بهداشت دندانها میباشد. با کمک ایرفلو، لکه برداری دندانها انجام میشود. این روش، یک روش جرمگیری مدرن است که جایگزین روش های سنتی است.

جرمگیری دندان به کمک ایرفلو:

این روش طبق آخرین فناوری ها پیش میرود. در این روش با کمک هوای فشرده شده، سدیم بی کربنات، پودر گلیسین و جریان جت با فشار آب ملایم، لکه برداری را انجام میدهند و لکه ها و پلاک های ایجاد شده دندان را از بین میبرند.
روش ایرفلو به طور کامل لکه ها و جرم های سطح دندان، بالا و پایین خط لثه را حذف میکند همچنین با انجام آن یک پیشگیری کامل بهداشتی برای شما به وجود می آید. با این روش لکه های ناشی از چای، کافئین، الکل، تنباکو و… کاملا حذف میشوند. پس از انجام لکه برداری با این روش، لبخند شما زیباتر شده و دندانهایی زیباتر خواهید داشت. نتیجه کار نیز سریعا قابل مشاهده است.

Airflow teeth 1

چرا به جرمگیری با ایرفلو نیاز داریم ؟

ابتدا بگذارید توضیح بدهیم که چرا اصلا به جرمگیری احتیاج داریم؟

عوامل بسیار مانند:

بهداشت ضعیف دهان و دندان
استفاده از مسواک نامناسب و یا فرسوده
عدم استفاده از خمیردندان
داشتن بزاق جرمساز
مصرف مواد غذایی شیرین یا چسبناک
نوشیدنی های حاوی املاح زیاد
مصرف دخانیات
عدم استفاده از نخ دندان
عدم مراجعه به دندانپزشک

از مواردی هستند که باعث ایجاد جرم و پلاک روی دندانهای ما میشوند.

این جرم ها و پلاک ها به مرور عوارض جبران ناپذیری بر روی سلامت دهان و دندان ما دارند که در ادامه درباره ی آن توضیح داده ایم اما برای درمان آن چه باید کرد؟

موثرترین و جدیدترین روشی که در حال حاضر برای جرمگیری وجود دارد درمان با ایرفلو است که روشی بسیار ساده، بدون درد و کم هزینه است.

چرا جرمگیری با ایرفلو از روش های سنتی بهتر و کارآمدتر است ؟

ایرفلو روش بی نظیر و بسیار سریع تر در پاکسازی پلاک های دندانی است. این سیستم با ترکیب هوا، آب و بی کربنات سدیم عمل میکند. جریان پر فشار آب و هوا سطح جرم گرفته دندانها را بسیار سریعتر و کارآمدتر از روش های سنتی پاکیزه میکند.
این روش همچنین یک راه عالی و تکمیلی برای سفید کردن دندانها است.

Airflow teeth 3

مزایای جرمگیری با ایرفلو:

مهمترین مزایای روش جرمگیری دندان با ایرفلو شامل موارد زیر است:

1- سرعت جرمگیری بسیار بالا:

از مهمترین مزایای جرمگیری دندان با ایرفلو میتوانیم به سرعت انجام آن اشاره کنیم. این ویژگی روش ایرفلو را از سایر روش های سنتی جرمگیری متمایز میسازد و سرعت انجام آن تقریبا سه برابر شیوه های سنتی گذشته است. این روش هیچ آسیبی به دندانها وارد نمیکند و به هیچ عنوان آنها را نمی ساید.

2- پاک کردن موثرتر:

این روش واقعا تاثیری فوق العاده دارد. پروسه پاکسازی از طریق فشار هوا و پودر به نحوی قدرتمند طراحی شده و دندانها را با حذف پلاک ها، تغییر رنگ ها و رسوبات نرم پالیش میکند.

3- آسودگی و راحتی بیمار:

مطمئنا حضور در دندانپزشکی، هر شخصی را دچار استرس و نگرانی میکند و اکثر افراد از درد ناشی از جرمگیری و سایر روش های درمانی دندانی ترس دارند. اما روش جرمگیری دندان با ایرفلو هیچگونه دردی نداشته و به راحتی انجام میشود. ایرفلو یک روش غیرتهاجمی برای از بین بردن جرم موجود بر روی سطح دندانها است که بسیار راحت و بدون هیچگونه ایجاد حساسیت و عوارض بعدی، صورت میگیرد. بنابراین برای انجام ایرفلو هیچ ترسی نداشته باشید و با خیال راحت به دندانپزشکی مراجعه کنید.

4- نفوذ عالی بر روی دندانها:

دستگاه ایرفلو  با اعمال فشار کنترل شده آب و پودر بر روی سطوح دندانها به راحتی به لکه ها م عمق جرم ها نفوذ کرده و آنها را در کمترین زمان ممکن از بین میبرد. یعنی شما پس از گذشت 30 دقیقه دیگر هیچ آثاری از لکه ها و جرم های دندانهایتان مشاهده نمیکنید و میتوانید از دندانهای سفید و صیقلی خود لذت ببرید.

5- مناسب برای پیش از ارتودنسی

استفاده از روش جرمگیری دندان با ایرفلو برای افرادی که قصد انجام ارتودنسی دارند بسیار مناسب و ایده آل است. زیرا پیش از انجام ارتودنسی باید دندانها کاملا تمیز و عاری از جرم و باکتری باشند و به همین جهت استفاده از روش ایرفلو پیش از انجام ارتودنسی، گزینه بسیار مناسب و خوبی است.


مطب دکتر علیرضا صفریان واقع در مشهد، ارائه دهنده خدمات
دندانپزشکی
با بهترین کیفیت 

logo-1


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =